Klachten
Klantenservice
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening of producten dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 020-7173893 (op werkdagen van 09:00 tot 21:30, zaterdag van 12:30 tot 17:30 en zondag van 12:30 tot 20:30). Onze medewerkers helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing. U krijgt dan van ons meteen een inhoudelijke reactie.
Schriftelijke klacht
Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.
U kunt uw klacht sturen naar het volgende adres:
De Online Drogist.nl
T.a.v. De afdeling klachten
Radarweg 503
1043NZ Amsterdam
Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve inhoudelijke reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.
De Geschilllencommissie
Wij streven er absoluut naar om samen met u te komen tot een tevreden afhandeling van uw klacht. Mocht u echter van mening zijn en blijven dat onze communicatie in zijn geheel niet zal leiden tot een voor u vruchtbare oplossing dan kunt u een geschil indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover is te vinden op de webpagina van De Geschillencommissie - www.degeschillencommissie.nl.
Geschillencommissie Thuiswinkel
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).